Artykuły
-
Co dziś zmienia konsumenta? Nasz artykuł z Marketing w Praktyce.
19-08-2019Zobacz więcejKażdy z nas czegoś pragnie i od momentu, w którym nabywamy od kogoś dobra (produkty/usługi) stajemy się konsumentem. Tak jak nie ma jednego Polaka, jednej kobiety ani jednego mężczyzny nie ma też jednego konsumenta. Różnimy się potrzebami, wartościami, zarobkami, wykształceniem, miejscem zamieszkania i wieloma innymi zmiennymi, a segmentacje psychograficzne pięknie to pokazują.
-
Międzynarodowe Targi Żywności i Produktów Ekologicznych 11-13.10.2019
08-10-2019Zobacz więcejZapraszamy na nadchodzace wydarzenie BioEXpo Warsaw. To nowe wydarzenie w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej dedykowane branży ekologicznej. Podczas targów, w jednym miejscu i czasie, spotkają się czołowi wytwórcy i dystrybutorzy, z kupcami, właścicielami sklepów specjalistycznych i hurtowni spożywczych i wielobranżowych, by w dogodnej atmosferze, nawiązywać i rozwijać kontakty handlowe oraz dyskutować o aktualnej kondycji branży i perspektywach jej rozwoju.
-
Raport przygotowany dla Sieci Przedsiębiorczych Kobiet w ramach projektu Make the Change in fashion
26-06-2019Zobacz więcejSlow fashion, odpowiedzialna moda, ethical fashion, cyrkularna moda, fair trade, leasing mody to ważne pojęcia, które słyszymy coraz częściej w społecznym dyskursie. Czy rozumiemy ich znaczenie? Co mówią na ten temat badania na rynku polskim?
-
Informacja prasowa w sprawie wyroku TSUE w sprawie frankowiczów
03-10-2019Zobacz więcejTrybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że prawo UE nie stoi na przeszkodzie unieważnieniu umów dotyczących kredytów we frankach szwajcarskich. Orzeczenie to oznacza możliwą zmianę sytuacji Polaków, którzy mają kredyty mieszkaniowe we frankach szwajcarskich oraz porządkuje nieuczciwe zapisy w umowach dotyczące klauzuli przeliczeniowej.
-
Sklepy a ekologiczna żwyność_ badanie Forum Konsumentów
25-09-2019Zobacz więcejPostanowiliśmy zapytać konsumentów o to z jakimi sklepami ogólnodostępnymi i bez konkretnej specjalizacji w tym zakresie, kojarzy im się żywność ekologiczna.
-
Europejski projekt ,,WeValueFood"
29-08-2019Zobacz więcej“WeValueFood” ma na celu poprawę zdrowia konsumentów i wsparcie europejskiej gospodarki rolno-spożywczej poprzez poprawę wiedzy przyszłych pokoleń konsumentów i zaangażowanie w tematykę związaną z żywnością.
-
Wiemy co jemy? Polacy o potrzebie informacji.
24-07-2019Zobacz więcejZ badania zrealizowanego przez Inquiry Market Research we współpracy z ITBC Communication wynika, że dostęp do informacji o produktach spożywczych jest istotny dla większości konsumentów.
-
Już 8 i 9 lipca MAKE THE CHANGE in fashion. Hackathon ethical fashion.
01-07-2019Zobacz więcejJesteśmy partnerem wydarzenia.
-
Reklamacje Polaków- nowe badanie Forum Konsumentów
01-07-2019Zobacz więcejKonsumenci coraz śmielej składają reklamacje wadliwego produktu lub niesatysfakcjonującej ich usługi. Reklamacje przestają się kojarzyć z trudnym i uciążliwym, formalnym procesem.
-
Debata Make The Change in fashion organizowana przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Forum Konsumentów parterem wydarzenia.
27-06-2019Zobacz więcejMake the Change, czyli jak innowacje społeczne mogą zmienić świat na lepsze.