Artykuły
-
Konsumenci o sztucznej inteligencji (AI)
17-06-2019Zobacz więcejSztuczna inteligencja to termin pojawiający się często w mediach, dyskusjach, artykułach, postach. Towarzyszy nam już w mniejszym lub większym stopniu każdego dnia, a rozwój tej dziedziny w przyszłości jest nieunikniony. Zbadaliśmy jaki stosunek to tego pojęcia mają Polscy konsumenci.
-
Forum Konsumentów Partnerem akcji Make The Change in fashion
10-06-2019Zobacz więcejSlow fashion, odpowiedzialna moda, ethical fashion, cyrkularna moda, fair trade, leasing mody to ważne pojęcia, które słyszymy coraz częściej w społecznym dyskursie. Czy rozumiemy ich znaczenie?
-
Konsumenci o smogu, badania Forum Konsumentów
04-06-2019Zobacz więcejSmog, zanieczyszczenie środowiska to gorący temat. Negatywne skutki smogu są odczuwane w coraz większym stopniu. Coraz więcej się o nim mówi, nareszcie coraz częściej obecny w wypowiedziach polityków, zapewne będzie obecny w nadchodzącej kampanii przedwyborczej. W Polsce z powodu smogu odnotowuje się blisko 45 tys. przedwczesnych zgonów rocznie, to poważne konsekwencje dla układu oddechowego, układu krążenia, rozwoju ciąży.
-
Głos konsumentów_badania na Światowy Dzień Rzucania Palenia
30-05-2019Zobacz więcejW Polsce nadal pali około 25% osób, a od kilku lat liczba osób rzucających palenie zatrzymała się. Oznacza to, że jest pewna grupa konsumentów, która pomimo wielu restrykcji, zakazów i ograniczeń nadal chce palić papierosy narażając zdrowie swoje i najbliższych. Jeśli istnieje choć cień szansy na ograniczenie epidemii palenia papierosów w postaci używania e-papierosów i podgrzewaczy tytoniu, to dorosły konsument powinien z niej skorzystać, a także w rzetelny sposób być o niej poinformowany – wynika z przeprowadzonego przez nas badania.
-
Puls Biznesu: Uber prawie tak popularny jak taxi
08-05-2019Zobacz więcejUber prawie tak popularny jak taxi- wyniki badań Forum Konsumentów
-
Nasze badania w Pytaniu na Śniadanie
17-04-2019Zobacz więcejPierwszą częścią badania był sondaż pasażerów korzystających z przewozów
w największych miastach w Polsce. Drugą – audyt przejazdów. Audytorzy
przejechali ponad 800 km pojazdami korporacji taksówkowych oraz autami
nowoczesnych przewozów osobowych dostępnych poprzez aplikacje (w sumie 72
kursy w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie). Sprawdzano m.in. czas zamówienia i
dotarcia samochodu, łatwość zamówienia, zachowanie kierowcy, ceny czy
sposoby płatności. -
Informacja prasowa usługi przewozowe
10-04-2019Zobacz więcejWarszawa, 10 kwietnia 2019- wyniki badań usług przewozowych
-
Informacja prasowa Fundacji Forum Konsumentów
03-04-2019Zobacz więcejKonsumenci o samoobsługowych automatach
-
Rzeczypospolita o badaniach Forum Konsumentów o usługach przewozowych
10-04-2019Zobacz więcejPasażerowie nie chcą monopolu taksówek.