Artykuły
-
Wiemy co jemy? Polacy o potrzebie informacji.
24-07-2019Zobacz więcejZ badania zrealizowanego przez Inquiry Market Research we współpracy z ITBC Communication wynika, że dostęp do informacji o produktach spożywczych jest istotny dla większości konsumentów.
-
Już 8 i 9 lipca MAKE THE CHANGE in fashion. Hackathon ethical fashion.
01-07-2019Zobacz więcejJesteśmy partnerem wydarzenia.
-
Reklamacje Polaków- nowe badanie Forum Konsumentów
01-07-2019Zobacz więcejKonsumenci coraz śmielej składają reklamacje wadliwego produktu lub niesatysfakcjonującej ich usługi. Reklamacje przestają się kojarzyć z trudnym i uciążliwym, formalnym procesem.
-
Debata Make The Change in fashion organizowana przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet. Forum Konsumentów parterem wydarzenia.
27-06-2019Zobacz więcejMake the Change, czyli jak innowacje społeczne mogą zmienić świat na lepsze.
-
Konsumenci o sztucznej inteligencji (AI)
17-06-2019Zobacz więcejSztuczna inteligencja to termin pojawiający się często w mediach, dyskusjach, artykułach, postach. Towarzyszy nam już w mniejszym lub większym stopniu każdego dnia, a rozwój tej dziedziny w przyszłości jest nieunikniony. Zbadaliśmy jaki stosunek to tego pojęcia mają Polscy konsumenci.
-
Forum Konsumentów Partnerem akcji Make The Change in fashion
10-06-2019Zobacz więcejSlow fashion, odpowiedzialna moda, ethical fashion, cyrkularna moda, fair trade, leasing mody to ważne pojęcia, które słyszymy coraz częściej w społecznym dyskursie. Czy rozumiemy ich znaczenie?
-
Konsumenci o smogu, badania Forum Konsumentów
04-06-2019Zobacz więcejSmog, zanieczyszczenie środowiska to gorący temat. Negatywne skutki smogu są odczuwane w coraz większym stopniu. Coraz więcej się o nim mówi, nareszcie coraz częściej obecny w wypowiedziach polityków, zapewne będzie obecny w nadchodzącej kampanii przedwyborczej. W Polsce z powodu smogu odnotowuje się blisko 45 tys. przedwczesnych zgonów rocznie, to poważne konsekwencje dla układu oddechowego, układu krążenia, rozwoju ciąży.
-
Głos konsumentów_badania na Światowy Dzień Rzucania Palenia
30-05-2019Zobacz więcejW Polsce nadal pali około 25% osób, a od kilku lat liczba osób rzucających palenie zatrzymała się. Oznacza to, że jest pewna grupa konsumentów, która pomimo wielu restrykcji, zakazów i ograniczeń nadal chce palić papierosy narażając zdrowie swoje i najbliższych. Jeśli istnieje choć cień szansy na ograniczenie epidemii palenia papierosów w postaci używania e-papierosów i podgrzewaczy tytoniu, to dorosły konsument powinien z niej skorzystać, a także w rzetelny sposób być o niej poinformowany – wynika z przeprowadzonego przez nas badania.
-
Puls Biznesu: Uber prawie tak popularny jak taxi
08-05-2019Zobacz więcejUber prawie tak popularny jak taxi- wyniki badań Forum Konsumentów