Forum Konsumentów

  • pl
  • Twitter
  • Linkedin
  • Facebook
  • Instagram

Startujemy z kampanią Żyj oryginalnie.

2022-11-30

Według oficjalnych danych nawet 20% Polaków kupuje podrobione produkty*. Według Urzędu Unii Europejskiej ds. Własności intelektualnej 44% młodych Polaków celowo kupiło podróbkę, a 19% świadomie uzyskało dostęp do pirackich treści**.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi konsumentów na problem podrobionych produktów, zbudowanie świadomości tematu i zniechęcenie konsumentów do zakupu fałszywek i zakupu oryginalnych produktów. Kampania startuje w szczególnym czasie - przedświątecznych zakupów. To czas, w którym tym bardziej warto dokładniej przyjrzeć się kupowanym produktom i świadomie podejmować decyzje zakupowe.

*Badanie UCE RESEARCH i SYNO Poland dla Grupy Modern Commerce, maj 2021.

** Raport EUIPO  z zestawienia wskaźników dotyczących własności intelektualnej i młodych ludzi, 2022.

Zapraszamy na stronę kampanii: www.zyjoryginalnie.pl