Z tej okazji 13 marca odbył się Kongres „(Nie)świadomy Konsument 2024”. Celem spotkania było zdefiniowanie i przedstawienie obrazu dzisiejszych konsumentów i konsumentek w kontekście ich świadomości konsumenckiej oraz wyzwań stojących przed organizacjami chcącymi wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Dyskusja przedstawicieli organizacji konsumenckich, nauki, biznesu i decydentów umożliwiła również zdefiniowanie obowiązujących mitów dotyczących poziomu świadomości konsumentów.
Forum Konsumentów na tej podstawie może trafnie adresować przyszłe działania mające na celu budowanie sprawczej społeczności konsumentek i konsumentów korzystających ze swoich praw, ale także możliwości wynikających z faktu bycia konsumentami w myśl filozofii ,,mój portfel – mój głos”.
Przedstawiamy skrót naszego wydarzenia, którego wątki będziemy w najbliższym czasie rozwijać.
_______________________________________
ZAPISANA TRANSMISJA ONLINE Z KONGRESU: https://tiny.pl/dgxwj