Nasz cel
Naszym celem jest wyzwalanie siły i mocy sprawczej konsumentów – głosowanie portfelem, dbając o ich interesy, wolność i prawa. Budujemy społeczność ludzi, którym wybory konsumenckie nie są obojętne. Walczymy także o najwyższe standardy w walce o konsumenta na rynku.
Świat konsumenta to z jednej strony świat natłoku informacji, fałszywych informacji tzw. fake newsów, a w konsekwencji dezinformacji. To utrata zaufania do mediów i rządzących.
Z drugiej strony to świat z ogromnymi możliwościami rozwoju produktów i usług, świat nowych, technologicznych wyzwań i dynamicznych zmian. To także wielka potrzeba dialogu, czytelnej i wiarygodnej komunikacji, transparentności i skutecznego liderstwa. To coraz większa otwartość na nowe inicjatywy i działania mające na celu wspólne kształtowanie zasad wolnego rynku i wyznaczanie najlepszych standardów w walce o konsumenta.
Chcemy wyjść naprzeciw konsumentom i poprzez dialog z organizacjami i decydentami dbać o ich interesy.